小焱

Open Your Eyes (Deep Blue Songspell) - Bea Miller

蝶梦星苑:

之前听过Bea Miller一首《yes girl》,声音极具爆发力,磁性脉冲十足,不过,此首歌曲更能很好地诠释。

Water and light
水和光
Leaves his eyes
离开了他的眼睛
History falling down
忘记掉过去的事
Hope rising up
希望正崭露头角
We lay here and now
现在我们躺着这里
All that came before
在这一切之前

Can I stay asleep?
我可以入睡吗?
We're not children anymore
我们不在是孩子了
We can fight the dark
我们可以对抗黑暗
This is who we are
这就是我们
There's a new light coming
新的一天终将到来
Finally had enough
彻底地受过了
Finally waking up
最后,醒来吧
Who we are becoming
我们正在转变
Open your eyes!
睁开你的眼睛!
Will you be my love
你能做我的爱人吗
Will you go with me
你会和我一起去吗
Are you who I dreamed?
我梦见的是你吗?
Or just a memory
或者只是一个回忆
Will you understand
谁能够明白
What I have to do
我要做什么
Will you be the man
你愿意成为这个人吗
The one I thought I knew
我想我知道
We can fight the dark
我们可以对抗黑暗
This is who we are
这就是我们
There's a new light coming
新的一天终将到来
Finally had enough
彻底地受过了
Finally waking up
最后,醒来吧
Who we are becoming
我们正在转变
Open your eyes!
睁开你的眼睛!
Into the deep blue
在这忧愁中
We'll do this together
我们将会一起
Water and fire
在水与火之中
Reach higher
去往更高的地方
There's no turning back
这个没有回头路
We can fight the dark
我们可以对抗黑暗
This is who we are
这就是我们
There's a new light coming
新的一天终将到来
Finally had enough
彻底地受过了
Finally waking up
最后,醒来吧
Who we are becoming
我们正在转变
Open your eyes!
睁开你的眼睛!


评论

热度(16)