小焱

Angel - Sarah Brightman

ღ Anima ღ:

【我存在于你的存在,新的一年,为以往和以后的陪伴而感恩。】

《Angel》——天使

I am your shadow
在你身旁,我如影随形

I am your rain
我落在你心扉的雨滴里

I am your longing
在你最深的渴望里

A little of your pain
也在你残存的痛意里

I am red
也许是红色的

I am blue
也许是蓝色的

I am your angel
我是你的天使

I am in you
我存在于你的存在

Angel
守护你的天使

Angel
天使

I am your madness
我是你肆意的狂热

I am your tears
是你流下的泪水

I am your sadness
是你沉痛的感伤

And I am your fears
也是你辗转反侧的恐惧

I am restless
我不曾停歇

I am your dreams
不曾停歇的出现在你的梦里

I am the moments
我就是此时此刻

In between
在呼吸之间

Angel
守护着你的天使

Angel
天使

Oh Angel
哦,天使

Ahh ahh Angel
啊,天使
Ahh ahh ahh oh angel
啊,天使

Oooohh angel
哦,天使

Oooooooh angel
哦,天使

Oooh-oooh-oooh angel
哦,天使

An-an-an-an-an-angel
一个天使


评论

热度(47)