小焱

Bad Blood - Breakage、Slo

鸿鳗鱼:

庭燎:

7月8日,雨。

凌晨2点看球这种事就是会造成睡眠不足!


Bad Blood

by  Breakage / Slo


Through your veins
透过你的血液
Pure becomes and bad word
纯净变得如此混浊
Too much said
再多的言语
can’t be fixed
也是于事无补
From the pain
在痛苦中
Separate the laughter
舍弃欢笑

Chase your love
追逐着你的爱
To the end
永永远远
And what remains
而留下的
Shouldn’t be the bad blood
不应是怨恨
Calling names
呼唤着彼此的名字
Dragging through the black mud
缓缓穿越黑泥潭
We both lay down in sympathy
我们默契地躺卧下来
I shot you, you shot me
我击中你,你击中我
We both lay down in sympathy
我们默契地躺卧下来
I shot you, you shot me
我击中你,你击中我
From my name
在我的名字里
Draw another rainbow
描绘出个新的彩虹
Way up high
高高地悬挂在
in a lullaby
一首催眠曲中
And what remains
而留下的
Shouldn’t be the bad blood
不应是怨恨
Colours change
色彩变幻无常
Everyone to feel good
而人人安乐
We both lay down in sympathy
我们默契地躺卧下来
I shot you, you shot me
我击中你,你击中我
We both lay down in sympathy
我们默契地躺卧下来
I shot you, you shot me
我击中你,你击中我
We both lay down in sympathy
我们默契地躺卧下来
I shot you, you shot me
我击中你,你击中我

贡献翻译:Yicie

评论

热度(14)