小焱

Bring Back The Summer (DRMLND Remix) - DRMLND、Rain Man

小豆之家:

Don't you think it's perfect then the feeling is worth it
难道你还不觉得那是完美的吗?是的,正是如此。
When we gettin down down down down down
在我们舞动自我之时
Everything you've search for scarp here from the dance floor
你会发现所有想要的珍宝都在这舞池之中
And you wanna now now now now now
那么现在你就会想要拿到它
Don't know what's you are there for
你还不知道你就在那里
Bring it over here in the middle of crowded sang my song
听从那属于我的歌声,在我的指引下,从熙熙攘攘的人群之中将它带来吧

Sing through your allies and I know you like it
通过你的盟友唱,我知道你喜欢它
When the music gets loud
当音乐响起的时候
And I never I never want another
我再也不想,再也不想需要其他人。
Come back come back to me my lover
回来吧,回到我身边,我亲爱的爱人
I never I never want another
我再也不想,再也不想需要其他人
Bring back bring back bring back the summer
带我回到,带我回到那个盛夏

Bring baaaack the summer
回到那个盛夏

Bring baaaack the summer
回到那个盛夏
Baby we can get high
宝贝,我们的爱可以升温
maybe it's a long shot
可能希望渺茫
We should do it back rightnow now
我们应该现在就回到从前
Then in a little while I see you stop to smile and you thought you forgot that you know why
一瞬之间我看到你开始绽放笑颜仿佛你已想起之前的这些那些
Baby I can helpin it
宝贝,我情不自禁
Nobody else can boom me up and you got me up in flames
无人能像你那样使我燃烧,让我陷入你的火海
From my very first kiss to my very last wish
从我们的初吻到我们最后的誓言
You've been running through my bay
你将在我的的脉搏中汩汩跳动
And I never I never want another
我不再,不再需要其他人
Come back come back to me my lover
回来吧,回到我身边,我亲爱的爱人
I never I never want another
我再也不想,再也不想需要其他人
Bring back bring back bring back the summer
带我回到,带我回到那个盛夏

Bring baaaaaack the summer
回到那个盛夏

Bring baaack the summer
回到那个盛夏
Take a chance and touch the star
抓住机会,触碰繁星
Start to dance to the beat of your heart
开始随着你的脉动起舞
Take a chance you've come this far
抓住机会,你将来到这里
lift up your hands and touch the star
高举你的双手,触碰繁星
And touch the star
触碰繁星

Touch the star
触碰繁星

Touch the star
触碰繁星
And I never I never want another
我不再,不再需要其他人
Come back come back to me my lover
回来吧,回到我身边,我亲爱的爱人
I never I never want another
我再也不想,再也不想需要其他人
Bring back bring back bring back the summer
带我回到,带我回到那个盛夏

小豆之家敬上!

评论

热度(19)